• page_banner

Le aano o Ganoderma lucidum.

I le tautalagia o le ganoderma, masalo na tatou faʻalogo i ai. Ganoderma lucidum, o se tasi o laʻau e iva, na faʻaaogaina mo le silia ma le 6,800 tausaga i Saina.O ana galuega e pei o le "faamalosia o le tino", "ulufale atu i totoga e lima o le zang", "faafilemuina o le agaga", "faafilemuina le tale", "fesoasoani i le loto ma faatumuina veins", "faamanuiaina le agaga" o loo faamauina i le Shennong Materia. Medica Classic, "Compendium of Materia Medica" ma isi tusi faafomaʻi.

"O suʻesuʻega faafomaʻi ma falemaʻi faʻaonaponei ua faʻamaonia ai foi o fatu o Ganoderma lucidum spores e mauoa i polysaccharides mama, triterpenoids, alkaloids, vitamini, ma isi, ma o ituaiga ma mea o loʻo i totonu o vaega aoga e sili atu le maualuga nai lo le tino fua o le tino. Ganoderma lucidum, ma e sili atu ona aʻafiaga i le faʻaleleia o le puipuiga ma le faʻamalosia o le tino.Ae ui i lea, o le spore surface o Ganoderma lucidum o loʻo i ai se atigi chitin malosi lua, lea e le mafai ona faʻafefe i le vai ma faigata ona faʻamavae i le gaʻo.O mea aoga o loʻo i totonu o le paʻu spore o loʻo afifi uma i totonu.O le pauta ole spore e le motusia e faigata ona mitiia e le tino o le tagata.Ina ia mafai ona faʻaogaina atoatoa mea aoga i totonu o Ganoderma lucidum spores, e tatau ona talepe ma aveese le puipui o Ganoderma lucidum spores.

 

Ganoderma lucidum spore powder condensed le aano o Ganoderma lucidum, lea o loʻo i ai uma mea faʻapitoa ma le tausiga o le soifua maloloina o Ganoderma lucidum.I le faaopoopo atu i triterpenoids, polysaccharides ma isi meaʻai, o loʻo i ai foi adenine nucleoside, choline, palmitic acid, amino acid, tetracosane, vitamini, seleni, germanium organic ma isi meaʻai.Ua maua o Ganoderma lucidum spores e mafai ona faʻaleleia ai le puipuiga, puipuia le manua o le ate ma le puipuiga o le radiation.

 

"Ganoderma lucidum spore paʻu e mafai ona faʻaleleia galuega a le cellular ma humoral immunity, faʻateleina le faʻateleina o sela paʻepaʻe, faʻateleina le anotusi o le immunoglobulin ma faʻapipiʻi, faʻaosofia le gaosiga o le interferon, faʻagaoioia le gaioiga o sela fasioti tagata masani ma macrophages, ma faʻaleleia le mamafa o le thymus, spleen ma le ate o totoga puipuia, ina ia faʻaleleia le malosi o le tino o le tagata e tetee atu i faʻamaʻi eseese.

 

Ganoderma lucidum spores e mauoa i porotini (18.53%) ma amino acids eseese (6.1%).E iai foʻi le tele o polysaccharides, terpenes, alkaloids, vitamini ma isi vaega.O ituaiga ma mea o loʻo i totonu o vaega aoga e maualuga atu nai lo Ganoderma lucidum body ma mycelium.O lana galuega e masani ona fesoʻotaʻi ma vaega nei:

 

1. Triterpenoids: e sili atu i le 100 triterpenoids ua vavaeeseina, o loʻo i ai le ganoderic acid o le mea autu.Ganoderma acid e mafai ona faʻamalolo le tiga, toʻafilemu, faʻalavelaveina le tuʻuina atu o le histamine, anti-inflammatory, anti allergic, detoxification, puipuiga o le ate ma isi aʻafiaga.

 

2. Ganoderma lucidum polysaccharide: o gaioiga faʻafomaʻi eseese a Ganoderma lucidum e tele lava e fesoʻotaʻi ma ganoderma lucidum polysaccharides.E sili atu nai lo le 200 polysaccharides ua vavae ese mai le Ganoderma lucidum.I le tasi itu, Ganoderma lucidum polysaccharide ei ai aʻafiaga tuusaʻo i luga o siama puipuia, i le isi itu, e mafai ona iloa e ala i fegalegaleaiga a le neuroendocrine immune system.

 

Mo se faʻataʻitaʻiga, Ganoderma lucidum toe faʻafoʻisia le faʻalavelave faʻaleagaina o manu e mafua mai i le matua poʻo le atuatuvale, e ese mai i lona aafiaga tuusaʻo i le puipuiga o le tino, e ono iai foʻi ni faʻaogaina o le neuroendocrine.Ganoderma lucidum polysaccharides e mafai ona faatumauina le tulafono faatonutonu puipuia ma faʻaleleia le faʻamaʻi faʻamaʻi o le tino e ala i aʻafiaga tuusaʻo ma le le tuusao i luga o le tino puipuia.O le mea lea, o le immunomodulatory effect o Ganoderma lucidum polysaccharide o se vaega taua o lona ""faʻamalosia le tino ma faʻamalosia le faavae"".

 

3. Organic germanium: o le anotusi o le germanium i Ganoderma lucidum e 4-6 taimi o le ginseng.E mafai ona faʻaleleia lelei le tuʻuina atu o le okesene o le toto o le tagata, faʻaleleia le metabolism masani o le toto, faʻaumatia faʻamaʻi saoloto i totonu o le tino ma puipuia le matua o le sela.

 

4. Adenine nucleoside: Ganoderma lucidum o loʻo i ai le tele o adenosine derivatives, o loʻo i ai le malosi o gaioiga faʻafomaʻi, e mafai ona faʻaitiitia le viscosity toto, faʻalavelave faʻapipiʻi platelet i vivo, faʻateleina mea o loʻo i totonu o le hemoglobin ma le glycerin diphosphate, ma faʻaleleia le malosi o le okesene o le toto i le fatu. ma le fai'ai;O le adenine ma le adenine nucleoside o loʻo i ai mea aoga o le faʻamaʻi ma faʻaitiitia ai le faʻapipiʻiina o platelet.O loʻo ia i latou le malosi e faʻalavelave ai le faʻapipiʻiina o platelets, ma faia se sao lelei i le puipuia o le cerebral vascular embolism ma le myocardial infarction.

 

5. Elemene: Ganoderma lucidum e mauoa i le seleni ma isi elemene e manaʻomia mo le tino o le tagata.


Taimi meli: Iul-25-2020